مهاجرت معکوس به هر قیمتی

هیلی یالون بازیگر 38 ساله همجنسگرای اسرائیلی: “احساس کردم که نیاز به فرار از شرایط استرس‌آور اسرائیل دارم.

“بسیاری از دوستان دبیرستانی من نیز در خارج از اسرائیلزندگی می‌کنند. من صهیونیست هستم و اسرائیل را دوست دارم، اما زندگی در اسرائیل خیلی سختی‌ها دارد. عملاً هر روز جنگ در جاده‌ها، خیابان‌ها و حتی در پارکینگ وجود دارد؛ همچنین در اسرائیل بسیار گرانی است. من نمی‌توانم به راحتی چیزی بخرم. هنرمند بودن و مادر مجرد بودن به اندازه کافی سختی‌های خودش را دارد. وقتی مردم به من می‌گویند شجاع هستم که توانسته‌ام به تنهایی با فرزند کوچکم به کشور تایلند مهاجرت کنم اما متقابلا به آنها می‌گویم که شما شجاع‌تر هستید که توانسته‌اید در اسرائیل دوام بیاورید!
مطمئناً، جالب است بدانید که چند روز پیش در حالی که من کنار ساحل دراز کشیده بودم، ماری بزرگ از کنارم رد شد، اما با این وجود، در تایلند، احساس امنیت بیشتری نسبت به اسرائیل دارم.”من در اسرائیل دچار حملات پنیک عصبی می‌شدم اما در اینجا احساس سبکی و آرامش دارم. شاید فکر کنید که زندگی تجملی دارم اما بهتر است بدانید من در یک کلبه بامبو زندگی می‌کنم و نه در یک استراحتگاه مجلل، اما با این حال زندگی در تایلند را به اسرائیل ترجیح می‌دهم.”

 

لینک خبر: https://www-ynet-co-il.translate.goog/laisha/article/rkovxgths?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=fa&_x_tr_hl=en-US&_x_tr_pto=wapp

 

ادامه مطالب :

0 %

درصد این پست را پسندیدند.

0 نفر به این پست امتیاز داده اند.
امتیاز شما به این پست :

نظر خود را در مورد این پست بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *