کرن پلز خواننده اسرائیلی:”خانواده،کار و زندگی من در خطر است!”

چند روز پس از تیراندازی مسیکا ، نوبت به کرن پلز خواننده رسید تا از احساسات خود پس از اعتراضات علیه اصلاحات سیستم قضایی که در آن شرکت کرده بود بگوید. حدود دو هفته پیش در تظاهراتی شرکت کرد و شب گذشته (شنبه) در تظاهراتی که در تل آویو برگزار شد، در مقابل ده هزار نفر سرود ملی را خواند.

و خطاب به صدها هزار دنبال کننده خود در اینستاگرام نوشت: “من به کاپلان نه برای مخالفان و نه برای موافقان آمدم. صدای من برای آزادی همه احزاب است. در ابتدای سفر به من آموختند که هنرمندان مجاز به اظهار نظر نیستند زیرا بهایی برای آنها وجود نخواهد داشت.” وی ادامه داد: من در یک خانواده سنتی بزرگ شده ام، خواندن صمیمانه کیدوش و آزادی فردی از نظر من مقدس است. دو هفته پیش پرچمی را بر روی صحنه خود به اهتزاز درآورم که به مخالفان دولت فعلی شناخته می‌شود.»

او درباره عواقب حضورش در تظاهرات و اتفاقاتی که پس از اظهار موضعش رخ داد، نوشت: «به من فحش دادند و پیام های نفرت انگیزی برایم فرستادند، تهدید کردند که برای شنیدن من نمی آیند،خانواده ام در خطر است. کار و زندگی من، بهتر است سکوت کنم، تیرهایی که برایش فرستاده شده بود را به اشتراک گذاشت و فکر کرد که باید از بیان موضع خودداری کند. او به اشتراک گذاشت: “من در حال بهبودی از دو سال جهنمی بیماری هستم و هنوز دوران نقاهتم تمام نشده است، بنابراین برنامه ریزی کردم که امشب در کاپلان روی صحنه نروم.”

اینگونه بود که سه ساعت پیش خود را در حال بالا رفتن از پله‌های صحنه دیدم، در حالی که در پرچم اسرائیل پیچیده شده بودم، و در مقابل بزرگترین مخاطبانی که تا به حال افتخار ایستادن در برابر آنها را داشته‌ام، آواز می خواندم. اگر من سکوت کنم، زنی که تهدید می شود چه می گوید؟ دیگران چگونه بدون میکروفون صحبت می کنند؟ چرا؟ آماده برای صحبت؟”، او تعجب کرد.
جنایتکاران محکوم نباید عضو کنست باشند

او داستان خود را با سخنانی علیه اعضای ائتلاف پایان داد: “قرار نیست مجرمان محکوم و کسانی که علیه آنها کیفرخواست وجود دارد عضو کنست باشند؛ چنین افرادی نمی توانند ما را رهبری کنند!”

منبع خبر:

https://www.kipa.co.il/%D7%91%D7%A8%D7%A0%D7%96%D7%94/1155596-0/

ادامه مطالب :

0 %

درصد این پست را پسندیدند.

0 نفر به این پست امتیاز داده اند.
امتیاز شما به این پست :

نظر خود را در مورد این پست بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *