چکمه‌پوش‌ها اسرائیل را مسخره کردند

پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا، روز شنبه پس از ابراز حمایت از جنبش اعتراضی علیه اصلاحات قضایی، مورد انتقاد دیپلمات ارشد اسرائیل قرار گرفت.

صحبت های سانچز به زبان انگلیسی بوده و عنوان کرده است:”دوستان عزیز اسرائیلی، ما به عنوان انترناسیونال سوسیالیست همیشه برای آزادی، برابری، عدالت و دموکراسی مبارزه کرده‌ایم. با این حال، همانطور که بسیاری از شما قبلاً می‌دانید، اینها ارزش‌هایی هستند که نمی‌توانیم آنها را بدیهی بدانیم و باید آنها را ترویج داده و از آنها دفاع کنیم. به این ترتیب، اکنون، مثل همیشه، سوسیالیست انترناسیونالیست در همبستگی با مردم اسرائیل ایستاده است. دوستان عزیز، شما همیشه ما را در مبارزه برای دموکراسی خواهید یافت.”

در این رابطه الی کوهن، وزیر امور خارجه اسرائیل در توییتر خود نوشت: برای مخالفان اصلاحات، هیچ خط قرمزی از جمله تلاش برای به خطر انداختن موقعیت بین المللی اسرائیل وجود ندارد. هیچ نهاد خارجی برای مردم اسرائیل تصمیم نخواهد گرفت و من مطمئن هستم که سانچز چنین قصدی نداشته است. جامعه اسراییل عمیقاً بر سر قوانینی که به دنبال محدود کردن قدرت دادگاه عالی برای لغو قوانین و اعمال نفوذ بیشتر سیاستمداران بر انتخاب قضات است، دچار اختلاف شده است.

فیلم صحبت های سانچز: https://www.i24news.tv/en/news/israel/diplomacy/1682799966-spain-pm-criticized-over-voicing-support-for-israeli-protests

ادامه مطالب :

100 %

درصد این پست را پسندیدند.

1 نفر به این پست امتیاز داده اند.
امتیاز شما به این پست :

نظر خود را در مورد این پست بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *