اسرائیل بهشتی برای مجرمان جنسی!

توحش جنسی صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی به مرز جنون رسیده است.

وضعیت جرائم جنسی در سرزمین‌های اشغالی روز به روز وخیم‌تر شده و موارد تجاوزات جنسی صهیونیست‌ها به سطح بی‌سابقه ای رسیده است که این مسئله امنیت زنان در اسرائیل را با چالش بسیار جدی روبه رو کرده‌است. استثنائی‌ترین موردی که می‌توان از آن نام برد و با قاطعیت مقام پیشتازترین جامعه در موضوع تجاوز جنسی را به آن داد،‌ جامعه صهیونیست‌ها است. اگر مسئله تجاوز جنسی در غرب را به یک حیوان وحشی تشبیه کنیم، مسئله تجاوز جنسی در جامعه صهیونیست‌ها را قطعاً باید یک هیولای درنده‌خوی عجیب‌الخلقه دانست!

به نقل از چندین رسانه معروف صهیونیستی(جروزالم پست،یدعوت آحارانوت و…)، 26نوزاد و کودک نوپا در مهدکودکی به نام “تولی” مورد تجاوز و آزار و اذیت جنسی قرار گرفتند؛ و حالا بعد از گذشت چندین ماه، متجاوزان دوران محکومیت خود را در زندان نیوتیزراه آغاز کرده‌اند.
روهاما سعد که متهم ردیف اول این پرونده نه چندان بی‌سابقه بوده است محکوم به گذراندن پنج سال، نیریت شوید چهار سال و نیم و هانی تساسوشیولی چهار سال زندان شدند.

بسیاری از والدین با فریاد و ناسزا در جلسه دادگاه حاضر شدند، برخی از آنها حتی به قصد حمله و کشتن مجرمین آمده بودند که ماموران امنیتی مجبور شدند آنها را از هم جدا کنند. روهاما سعد علاوه بر تحمل حبس، محکوم به پرداخت غرامت مالی به مبلغ 70000 شکل شد. نتیجه مهاجرت گروه‌های مختلف قومی و فرهنگی به سرزمین‌های اشغالی پس از تشکیل غیرقانونی رژیم صهیونیستی، چیزی به‌جز یک اجتماع بی‌هویت، سست، متلاطم و سرشار از معضلات اجتماعی نبوده و نیست. بر اساس تخمین‌های وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، از هر سه زن، یک زن در طول زندگی خود مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرد، یعنی ۸۴۰۰۰ زن در هر سال مورد تجاوز واقع می‌شوند. این بدان معناست که تخمین زده می‌شود در اسرائیل روزانه حدود ۲۳۰ مورد تجاوز جنسی رخ می‌دهد. همچنین بر اساس شاخص خشونت ملی، که توسط این وزارتخانه سال‌ها قبل منتشر شد، میزان جرائم خشونت جنسی در اسرائیل ۱۰ درصد بیشتر از میانگین نرخ کشورهای توسعه‌یافته است.

در یک مطالعه گسترده که در اسرائیل به‌عنوان بخشی از پروژه «Triana» انجام شد، مشخص شد که ۱۸.۳ درصد از دختران قبل از رسیدن به ۱۶ سالگی مورد تجاوز جنسی قرارگرفته‌اند. بر اساس این مطالعه، میزان تجاوز جنسی با افزایش سن افزایش می‌یابد:

۱۴ درصد از دانش آموزان کلاس ششم و ششم تجاوز جنسی را گزارش کردند.

۲۰ درصد از دانش آموزان کلاس هشتم تجاوز جنسی را گزارش کردند.

۲۴ درصد از دانش آموزان پایه دهم و یازدهم تجاوز جنسی را گزارش کردند.

همچنین طبق مطالعه پروژه «Triana»، حدود یک‌سوم (۲۹.۷٪) از تجاوزات جنسی در میان پسران و دختران یهودی تا سن ۱۶ سالگی توسط محارم و خانواده شخص قربانی رخ‌داده است. همچنین بر اساس مطالعات پروژه «Triana»، تنها شش درصد از تجاوزات جنسی به مقامات گزارش‌شده است!

کارمیت کاتز، پروفسور اسرائیلی در رابطه با تجاوز جنسی به کودکان در اسرائیل می‌گوید که از هر پنج کودک در اسرائیل، یک کودک مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرد، اما مقامات اسرائیل در این رابطه سکوت کرده‌اند. به گفته وی بیش از ۸۰ درصد تجاوزات جنسی توسط فردی که برای کودک آشنا بوده و کودک به آن‌ها وابسته است یا اشخاص موجهی هستند، صورت گرفته است ازجمله پدر و مادر، پدربزرگ، خاخام، معلم یا مشاور. این پروفسور صهیونیست موارد تجاوز جنسی علیه کودکان را این‌گونه توصیف می‌کند: “تجاوز جنسی به کودکان در اسرائیل زیاد و تکان‌دهنده و آمار آن شدید، ترسناک و غیرقابل‌تحمل است”. به گفته کاتز، در اکثریت قریب به‌اتفاق، سن قربانیان تجاوز جنسی از هشت‌سالگی به بالا است و در یک‌چهارم موارد، کودکان قبل از ۵ سالگی قربانی تجاوز جنسی می‌شوند. یک کودک به عمویش اطلاع داده بود که معلمش به او تجاوز کرده است، اما عموی وی پاسخ داد: “تو بچه زیبایی هستی، عادت کن که همه بخواهند تو را لمس کنند“!

لینک1 خبر: https://www-ynet-co-il.translate.goog/news/article/r1q3klnai?_x_tr_sl=iw&_x_tr_tl=en&_x_tr_hl=en&_x_tr_pto=sc&_x_tr_hist=true

لینک2 خبر: https://newsrnd.com/news/2023-02-23-the-garden-of-horrors–a-sentence-for-the-4-female-assistants-who-abused-toddlers-in-ramla—voila!-news.B1Kq8MrRs.html

ادامه مطالب :

0 %

درصد این پست را پسندیدند.

0 نفر به این پست امتیاز داده اند.
امتیاز شما به این پست :

نظر خود را در مورد این پست بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *